Ruuan päälle vähän löhöilyä ja samalla siinä sai vähän rapsuttelujakin :)

Voisi sanoa "sohvanvaltaajaksi". Eipä tuohon muut mahdukaan, Peetun mielestä on ihan riittävästi tilaa - hänelle itselleen!! Joutaahan ne ihmiset istua tuossa viereisellä rahilla...
Kommentit